A karádi faluvégen

 2011.05.30. 09:51

Amikor az első lánytól megkérdeztem, mit szeret a szexben, szemlesütve csak annyit válaszolt: "nem vagyok egy Michelle Wild a tapasztalatok terén". Fagylaltot nyalogattunk éppen, és én eljátszottam a gondolattal, hogy mi lenne, ha másképp töltenénk a közös ebédszünetünket. Később aztán kiderült, hogy a három gombóc eperfagyival hajszálpontosan sikerült belőni az elviselhető erotikaszintet.

A második lánynak a lépcsőházban simítottam meg a popsiját. Fülig pirult, aztán késő estig küldte az újabb és újabb sms-eket. De másnap nem jött dolgozni: három hétig nyomta az ágyat egy olyan betegséggel, ami előtt az orvosok értetlenül álltak. Csak gyanították, hogy a hormonok hirtelen és megmagyarázhatatlan felbolydulására vezethető vissza.
 
A harmadik lánnyal üzleti úton voltunk. Az első éjszakát saját zsebből fizettük, így egy közös, két ágyas szobát vettünk ki. Hajnalig dumáltunk, trikójára csinos formákat rajzoltak borzongó mellbimbói. A várost a következő nap is ugyanúgy együtt jártuk, de este már új szállodába, külön szobába költöztünk.
 
És én kezdtem úgy érezni, hogy ha a munkahelyemen szóba elegyedem egy újabb harminc közeli nővel, egészen biztos, hogy ő is szűz lesz még.

A bejegyzés trackback címe:

https://kardhal.blog.hu/api/trackback/id/tr812942609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbieds (törölt) 2011.05.30. 10:59:34

Számodra ezek szerint nem kihívás egy szűz lány... Bár, értem: nagyon más dolog szűznek lenni harminc körül, mint 16 évesen.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.05.30. 11:12:17

@barbieds: mindhárom helyzet olyan volt, hogy eljátszottam a gondolattal, de a vonzalom nem volt annyira erős...

barbieds (törölt) 2011.05.30. 12:33:33

@kardhal77: Persze, anélkül nem megy. De én arra is gondoltam, hogy ez azért nem annyira egyszerű, hogy "essünk túl rajta, megteszem neked ezt a szívességet". Vagy épp ennyi idősen már az lenne? Bár nyilván nem azért szűz valaki harminchoz közel, mert soha ne lett volna egy hímnemű sem, aki lefekteti. :S Nehéz egy élet lehet...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.07.06. 22:03:52

@barbieds: Én ilyet is ismertem, aki megtette a szívességet ... Bár nem volt benne nagy öröme. Nem is tetszett neki a csaj.
Ha az embernek a megfelelő időben nem adódik megfelelő, szerelmes jellegű kapcsolata, akkor ez nagyon kínos kérdéssé válhat.

barbieds (törölt) 2011.07.07. 09:19:05

@skarlát betű: Igen, ezért írtam, hogy nehéz egy élet lehet. Mert a "megfelelő idő" mit jelent? Sok-sok évet, ami alatt nem akad az illetőnek kapcsolata, ez pedig komolyabb dolgot jelez, mint pusztán a szüzesség elvesztésének nyűgjét. Valamiféle gátlást, alkalmatlanságot, kapcsolatteremtési nehézséget, nem is tudom.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.07.11. 12:52:06

@barbieds: hát, ez az. Pontosan erről van szó. Emberi fogyatékosság ez a javából.
süti beállítások módosítása