Maradj feleslegesnek

 2011.12.29. 14:07

Két hüvelykujjammal feszítettem szét a szájacskáját, miközben farkam a puncijában táncolt. Éreztem az örömét, de azt is tudtam, hogy ez már egy picit sok lesz neki. Épp ezért nem hagytam abba.

Ujjaimat lassan, kíméletlenül csúsztattam egyre mélyebbre és a szájszélek felé. Hagytam, hogy testem testére nehezedjen. Még néhány pillanatig gyönyörködtem bájos, eltorzított lánykaarcában. Mozdulatlanul viseltem, hogy végigdübörögjön rajtam az orgazmus.

Türelmesen kivárta, aztán harapott.

Igazándiból nem is engem. Kezeim elleni tiltakozásában a saját ajkát harapta meg.

Sértett volt, csalódott és dühös. Rágyújtott egy cigire, hadd utáljam én is a helyzetet. Valahogy eljutottunk a legközelebbi buszmegállóig, és már le is lépett.

Később újra találkoztunk, beültünk egy kólára. Próbáltam engesztelni, de nem úgy tűnt, mint aki meghallja. Jól van, hagyjuk, gondoltam magamban. Ez így bírt sikerülni. Nem az első lesz, amit elcsesztem. Mohóságból, türelmetlenségből. Önzésből.

Aznap délután érkezett tőle egy email.

Amikor ma megláttalak a bejáratnál, úgy éreztem, hogy abban a pillanatban szét kell nyitnom a combjaimat.


Mindez már évekkel ezelőtt történt. Nem értettem meg az alárendelődő lányok szexualitását, azóta sem, máig sem. Talán csak jobban sejtem, mire mi következhet.

A bejegyzés trackback címe:

https://kardhal.blog.hu/api/trackback/id/tr773503839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.12.29. 11:11:12

Karácsony és újév között - ezt az időszakot szeretem a legjobban az évben. Amikor már idénre minden kész van, minden kijött a sütőből, megkapta a formáját. Már nem lehet alakítani rajta. Olyan, amilyen. Az ember hátralép, és nagy léleknyugalommal megszemléli.

Bulámbuk 2011.12.29. 20:17:06

Szexuálmágia. :) Melegségből, aranyködből kötelet fonsz, hozzákötöd, s aztán már akkor sem akarnak menekülni, ha amúgy menekülni akarnának. A kedvességed valószínű mindig egy kicsit több, mint amennyit elveszel. Tehát a lányka számol, hogy végülis nyereségesen jön ki a dologból... elvileg.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.12.30. 10:18:36

Nem rossz gondolat, hogy a felszín alatt működik valami, de azt én valahogy egyáltalán nem hiszem, hogy költség-haszon elemzés állna a háttérben...

Rogerthat 2011.12.30. 14:28:26

@kardhal77: a költséget valahogy kevésbé méri fel az ember amikor a vegyületek elkezdenek tombolni odabenn, a hasznot viszont nagyos is, ösztönösen.

mi lett volna a válasz-email tartalma, ha írsz ilyet? mit akartál tőle és mit nem?

Bulámbuk 2011.12.31. 13:20:50

@kardhal77: Hát én sem gondolom, hogy így számolgatná bárki is, de... valahogy mindig a kaja jut eszembe, szóval cukrászsütemények. Ha finom torta vagy, de mondjuk egy helyen keserű, mert rád ömlött egy kis grapefruitlé, akkor van, aki inkább megenne, hogy az édeset is élvezhesse. És mondjuk, hogy nem kerülheti ki a keserű részt. Mivel egy embert nem lehet úgy felosztani, mint egy tortát, hogy akkor a keserűségről nem veszek tudomást... :)

barbieds (törölt) 2012.01.01. 12:21:13

@Bulámbuk: Nem is az van, hogy elviselem a "keserű" részt a több édesért. (Én semmiképp.) A bántás, sőt, a határaim próbálgatása épp, hogy nagyon fontos, még akkor is, ha pont akkor, amikor történik utálom a dolgot - besértődöm, duzzogok, visszabeszélek, harapok, küzdök. Utólag viszont imádom, és még többre vágyom. Csak esetleg nem vallom be Neki, vagy még magamnak sem. :) Ami viszont a kapcsolatban tart, az feltétlenül a mindent keretbe foglaló gyengédség. Hogy a bántás után (közben) szeressen is. Ha ez nincs, ha ez teljesen hiányzik, akkor elmegyek.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.01.01. 23:15:13

@Bulámbuk: @Rogerthat: ez az "elviseli a rosszat, hogy megkaphassa a jót" gondolat egy logikusnak tűnő teória, aminek szerintem valójában semmi köze az igazsághoz. Valójában, amit te "rossznak" gondolsz, arra egy alárendelődő lány éppen hogy nagyon is vágyik. Meg küzd is vele. Vonzódik hozzá, taszítja. Hatással van rá.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.01.01. 23:17:50

@Rogerthat: a valóságban persze folytatódott, de a történetnek most is, mint mindig, itt a vége. ;)

MsManna (törölt) 2012.01.02. 09:04:25

@Bulámbuk: s ahhoz, hogy maradjak, hogy bírjam a saját lázadásomat, az Ő bántását (ami azért néha tényleg elég megterhelő tud lenni :)) mindig biztosnak kell lennem abban, hogy ha lent vagyok, képes felemelni, hogy jókor fog váltani, hogy nem megy túl azon a határon, ami nekem még jó. Ettől (is) kerek a torta :)

barbieds (törölt) 2012.01.02. 12:15:03

@MsManna: Na, ez érdekes, ez a biztosnak lenni abban, hogy a megfelelő pillanatban képes felemelni. Gondolatolvasó? Remélem, nem. Mindig tudja, milyen reakcióra számíthat? Neeem. (Néha még magamat is sikerül meglepnem. ;)) Persze van köztünk bizonyos összeszokottság, de eléggé kell figyelnie rám közben, a hangjaimra, a mozdulataimra, hogy tudja, milyen állapotban vagyok, mikor kell váltania. És ehhez társulnia kell jó nagy adag önfegyelemnek is, hogy a „vadállatot” ne engedje teljesen szabadjára, bár nyilván nagy a kísértés, ahogy kardhal is írja. Nem emberfeletti képességekről van szó (ahogy azt én eleinte elképzeltem), hanem a szokásosnál talán több empátiáról, és erre most senki ne vonja össze értetlenül a szemöldökét! :)

MsManna (törölt) 2012.01.02. 12:33:15

@barbieds: Pontosan. Semmiképpen sem gondolatolvasó, csak elég tehetséges abban, hogy figyeljen - rám és önmagára. Szerintem az átlagnál tehetségesebb. Ha ebben nem lennék biztos, nem tudnék bízni abban, hogy nem tör össze. Talán itt az egyik jelentős különbség a pszichopata és a domináns férfi között.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.01.02. 13:07:01

@MsManna: és akkor mi van, amikor éppen az teremti meg a legerősebb vonzalmat, ami az adott pillanatban a legutálatosabbnak tűnik? A történet is éppen erről szól.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.01.02. 13:11:19

@barbieds: igazándiból nem tudom, létezik-e egyáltalán vadállat, ami/aki szabadon engedhető volna. A jólneveltség alatt persze megbújhat a vadállat, de az még nem legmélyebb szint. Egyáltalán nem. A vadállat alatt ott búvik egy másik társas lény. Azalatt pedig esetleg egy újabb vérnősző barom. És így tovább.

MsManna (törölt) 2012.01.02. 13:12:45

@kardhal77: Hát éppen ez az. Attól szeretem, mert utálatos és gyűlölöm az adott pillanatban, de közben mélyen tudom, hogy nem leszek összetörve, hogy ez nem az a bántás, amibe belehalok, hanem valami egészen más.

barbieds (törölt) 2012.01.02. 13:31:35

@kardhal77: Ez nekem nagy rejtély, de persze te vagy a hiteles források egyike ebben, az tény. :) Nekem az a benyomásom, hogy a domináns személyiségben szépen ott van a vadállat, sokkal-sokkal inkább, mint az átlagemberben. De, és ez a furcsaság (vagy nem is?), hogy mégis lehetséges ezt egészséges szocializációval körülvenni-kipárnázni (rétegezni), és megélni.

(Azt viszont remélem, hogy egy domináns férfi sem vérnősző barom is egyben. :o)

Bulámbuk 2012.01.02. 23:00:31

Hát ezt én sem tudom eldönteni, hogy a keserűség jó-e vagy rossz. Gondolom, van a fájdalom, ami alapvetően azt üzeni evolúciósan, hogy "ha ezt tovább csinálod, elpusztulsz", de a fajfenntartási ösztön felülírja ezt a fájdalmat. És akkor mindegy, hogy születik-e belőle utód, vagy ez egy lelki teremtés.
Ez amolyan feltételes reflexnek tűnik nekem, hogy fájdalomra gyönyör jön. Egy idő után, mivel együtt jelennek meg (plusz körülményekkel együtt, szóval nem akármilyen fájdalomra gondolok), a fájdalom is a gyönyör része lesz.
De asszem nem is kéne túlsággal elemezgetnem... olyan ez, mintha az égre nézve mindig csak az ózonréteg fénytörését látnám.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.01.02. 23:36:14

@Bulámbuk: nem kondicionálásról van szó. A késztetés, a vágy, a fantázia eleve előbb jelenik meg, mint hogy valós testi élmény lenne belőle. És általában már egész pici gyerekkorban megvannak az előképei -- mint a szexualitásnak általában.

barbieds (törölt) 2012.01.03. 09:20:22

@Bulámbuk: Igen, az elemezgetés igénye... Bennem például hol feltámad, hol elalszik, de azért csak az van, hogy ha az emberben egy ilyen nem egészen szokványos késztetés működik, akkor próbálja belesimítani a személyiségébe, és az ellentmondásos élményeit feldolgozni. Meg aztán a miért is foglalkoztat, mert még mindig csak homályos elképzeléseim vannak róla. Persze lehet, hogy egy gyűszűnyivel sem lennék előrébb, ha pontosan tudnám, miért kell ez nekem. :)

MsManna (törölt) 2012.01.03. 09:42:15

@barbieds: hja a nagy kérdés, hogy belemenjek a teljes analízisbe vagy sem. Boldogabb, elégedettebb, teljesebb leszek-e vajon attól, ha lenyúlok a mélyére és felderítem a miérteket, mechanizmusokat. Vajon azért döntök úgy, hogy nem ások le teljesen, hogy védjem magam, vagy mert szeretem ezt a félig tudattalan hullámzást? Esetleg mindez együtt :)

barbieds (törölt) 2012.01.03. 09:57:29

@MsManna: Én valahogy nem gondolom, hogy olyasmi derülne ki, amitől különösebben védeni kellene magam. Bár, fene tudja, azon is gondolkodtam már, hogy nem azért csinálom-e, mert annyira nem szeretem magam, hogy úgy gondolom, bántást érdemlek még olyan viszonyban is, ami a szeretésről szól elméletileg. Hm.

MsManna (törölt) 2012.01.03. 10:01:34

@barbieds: Lehet, hogy csak én tanultam túl sokat erről, de azt gondolom, hogy tudnánk magunknak meglepetéseket okozni, ha elkezdenénk az igazi "ásást" :D S ahogy Kardhal is mondta, már a gyermekkorban is ott vannak a nyomok, akár észre akarjuk venni, akár nem.

barbieds (törölt) 2012.01.03. 10:10:04

@MsManna: A gyerekkori élmények teljesen megvannak - például az, hogy mennyire élveztem az olyan történeteket és filmeket, ahol a férfiak erővel elvették a nőktől, ami kellett nekik. A Rigócsőr királyt vagy ezerszer elolvastam, de csak felnőtt koromban értettem meg, miért vonzott annyira. ;)

MsManna (törölt) 2012.01.03. 10:11:49

@barbieds: S amikor az oviban indiánlányok voltunk, akiket sállal megkötözve raboltak el a cowboyok :D

barbieds (törölt) 2012.01.03. 10:16:11

@MsManna: Te, ez érdekes, de a korombeli fiúk, legalábbis ennyire kicsi koromban, nem számítottak. Nekem iskolás koromból van olyan élményem, hogy szünetben állandóan a fiúk elől menekülök, akik a fenekemre csaptak, ha utolértek. Korai bevésődés? :D

MsManna (törölt) 2012.01.03. 10:22:23

@barbieds: Annak a valós okai viszont, hogy miért is játszottuk ezeket a játékokat, vagy miért élveztük őket, olyan mélyre vannak elrejtve, hogy odáig már nem biztos, hogy bölcs dolog lemenni :) Ki tudja mit találnánk?

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.01.03. 10:23:57

@barbieds: mint a mesék, legendák tükrözik, valahonnan nagyon messziről ered az egész. Az "itt és most"-ban meg szerintem egyszerűen az emberi szexualitás egy lehetséges kifejeződése, mint ahogyan például kifejeződési lehetőség a szex közbeni elalvás, az egy éjszakás kaland, az élethosszig tartó szűzességi fogadalom, illetve ezek tetszőleged kombinációja, meg még oly sok más is. ;)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.01.03. 10:31:45

@MsManna: "Reméljük, nem rémek lakják." :D

index.hu/tudomany/vsztk/

Ha minden igaz, most fog kiderülni, mondhatnám, most ugrik a nyúl a kútból!

index.hu/tudomany/2011/02/07/feltarjak_a_vilag_legnagyobb_jeg_alatti_tavat/

barbieds (törölt) 2012.01.03. 10:32:45

@MsManna: Na igen, ez valóban hozzáférhetetlen számomra, aztán tényleg lehet, hogy jobb is így. :)

@kardhal77: Az "itt és most"-tal nincs is bajom, azt gondolom, viszonylag természetesen élem meg, de nyilván nem véletlen (és nem tetszőlegesen választható) éppen ez a kifejeződés nálam. Ha bibit keresnék a dologban, akkor biztos saját magam elfogadásában, az önbizalmamban, a szerethetőségemben lenne a válasz.

MsManna (törölt) 2012.01.03. 10:36:10

@kardhal77: Hát az én tavamban tutira lakik egy-kettő, de egyelőre jó helyen vannak, s jóban vagyunk, idomítom őket :D

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.01.03. 10:37:15

@barbieds: hát, tudod, erről is eszembe jutott valami (ma ilyen nap van, még tart az újévi hangulat), mégpedig egy amerikai újságírói fordulat, amivel egy kiváló kosárlabdázót jellemeztek egykor: "still needs to improve defensively, but who doesn't?"

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.01.03. 10:41:07

@MsManna: már amikor nem ők idomítanak téged egy megfelelő partner képében, ugye. :P

MsManna (törölt) 2012.01.03. 10:46:34

@kardhal77: hogy neked mindig mindent át és meg kell látnod, ejnye!

barbieds (törölt) 2012.01.03. 10:47:33

@kardhal77: :D csak nehéz, ha az ember próbálkozásait folyton letörik offensively.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.01.03. 11:30:59

@barbieds: most jut csak eszembe, hogy a történetben szereplő lányt később őszintén megdicsértem, hogy szerintem azzal a harapással végül is nagyon jól igyekezett megvédeni magát. :)

MsManna (törölt) 2012.01.03. 12:01:50

@barbieds: s még ha csak a fizikai védekezési próbálkozásokat törnék le! Mennyivel könnyebb lenne kiheverni :)

Bulámbuk 2012.01.03. 15:08:17

Tényleg, fenekelős játékok, meg minden. :P A kondicionálásnál inkább a fájdalomra gondoltam, nem az alárendeltségre, bár előbbi az utóbbi eszköze.
Ja, hát a dolog lényege gondolom pont az ösztönösben való elmerülés. Nehéz határokat húzni... például, amikor a kandúr a fogával tartja a nőstényt a nyakbőrénél, azt most nevezzem-e bdsm-nek? :D Az embernél sincs másképp. (vagyis, hogy nem az állati hiánya, hanem a kultúra megléte tesz emberré)

barbieds (törölt) 2012.01.03. 15:20:53

@kardhal77: Ez azért így kicsit gonoszul ironikus, nem? :P

@Bulámbuk: Huh, a nyakszirtharapás... ;)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.01.03. 16:05:19

@barbieds: én teljesen őszintének szántam. És úgy is gondolom, fontos, hogy egy nő tudjon védekezni, adott esetben velem szemben is. :)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.01.03. 16:07:51

@Bulámbuk: hát, ha van valami, ami teljesen fiziológiailag meghatározott, az szerintem pont a fájdalomhoz való ösztönös viszony.

Bulámbuk 2012.01.03. 18:51:57

@kardhal77: Szándékos fájdalomokozásra gondoltam, úgy mint pálcázás, korbácsolás, mellcsipesz. Egy idő után a fájdalomküszöb is feljebb tolódik (@barbieds:@MsManna: egyébként tényleg?), ezt nevezném kondicionálásnak.

MsManna (törölt) 2012.01.03. 19:01:54

@Bulámbuk: Szerintem ez picit két külön dolog. Az, hogy valaki alapvetően (gyerekkorától) nem "hagyományos" módon éli meg a fájdalmat egyfajta fiziológiai adottság is lehet. Nevezhetjük idegrendszeri defektusnak is :). Aztán ott van a gyerekkori kondicionálás, amit mindenki ismer, a viszonyulás attól függ milyen érzelmi töltet van mellette. A felnőttkori kondicionálást hívja a "szakzsargon" a határok tágításának, ami alapvetően az endorfin felszabaduláson alapul, tehát úgy képes működni, mint a drog. Ettől tud tolódni a küszöb, ha igen. De szerintem ebben Barbie nagyobb szakértő nálam :)

barbieds (törölt) 2012.01.04. 09:16:21

@Bulámbuk: Hááát, nálam nem tolódik ki a fájdalomküszöb. Sőt, néha egy szimpla seggre csapás is úgy, de úgy bír fájni. A kondicionálás inkább abban működik, hogy mennyire gyorsan és mélyen bírom alávetni magam akkor éppen. Ha benne vagyok a subspace-ben, akkor érzem ugyan, hogy fáj, de neki/érte elviselem.

Bulámbuk 2012.01.05. 12:18:34

@barbieds: Értem. :) (tényleg, mi alapján is választom külön a szándékos fájdalomokozást a közösülés közbeni "spontán" fájdalamt - mondjuk a pénisz súrlódása, meg ránehezedés... túlbonyolítok)

barbieds (törölt) 2012.01.05. 14:15:00

@Bulámbuk: Igen, hát a női szerep a szeretkezésben alapból is eléggé alávetett, ebből például szépen látszik. :)

Ianus · http://harmincot.blog.hu/ 2012.01.05. 17:33:22

Mi felemelő van egy hegycsúcsot megmászni? Most nem is évek verítékére, anyagi áldozatra, haláveszélyre gondolok, hanem a borzasztó hideg, oxigénhiány, elfagyott ujjak, ájulásig feszített fáradság. És van-e ennél nagyobb boldogság az alpinistáknak?
Zavar-e, amikor játék (tenisz, futás, foci, bármi) közben fáradsz, kidörzsölődsz, szúr az oldalad, stb.? Vajon el tudjuk-e képzelni, milyen lenne játszani fáradás nélkül? Jobb? Rosszabb?
A fájdalomnak, kiszolgáltatottságnak adunk valami egészen misztikus mélységet - mert megérteni nem tudjuk. De ettől még lehet sekélyesen egyszerű.

MsManna (törölt) 2012.01.05. 22:02:02

@Ianus: a sekélyes egyszerűségnek is meg lehet találni a hihetetlen varázsát, amikor átúszva egy kürtőn visszanézel, s látod, hogy ha más irányból mész, ott a vastagon, pirossal szedett DANGER tábla, de visszanézve már csak mosolyogsz: "én túl vagyok rajta, mielőtt átléptem volna... "

Ianus · http://harmincot.blog.hu/ 2012.01.06. 08:35:27

@MsManna: ezzel egy pillanatra sem vitatkoznék, sőt! én azt mondom, hogy nincs szükség a misztikumra ahhoz, hogy élvezhessük. jó és kész.
(persze kicsiny fürkész mindig utána néz, de élvezni nem emiatt fog.)

Bulámbuk 2012.01.06. 22:46:39

@Ianus: Mondjuk azt, hogy belefáradtál, hogy misztikusnak lásd azt, ami bármikor előfordulhat veled. Öregedsz, na. :)

Ianus · http://harmincot.blog.hu/ 2012.01.09. 15:33:00

@Bulámbuk: az öregedéssel nem csak merev derék, hanem némi tapasztalat is jár.:)
süti beállítások módosítása