Félig teli

 2012.01.16. 15:47

- Láttam, lecserélted a fényképedet a céges névjegytárban - fogadott a kolléganőm.

- Ja, igen - mondtam, csak úgy futtában.

- Pedig szerintem az előző is rendben volt - folytatta a lány. - Igaz, a szemed sem állt jól rajta! - dobta hátra a haját hirtelen.

- Lehet. De én nem szerettem... Szóval érzelmi okokból cseréltem ki - mosolyogtam most már rá.

- Érzelmi okokból? - kérdezte, meghökkent hangon.

- Aha, érzelmi okokból... - ismételtem meg. - Rita, ne haragudj, most mennem kell, kezdődik a megbeszélésünk.

Nem válaszolt. Nekem meg csak fél órával később, az asztalnál üldögélve esett le a tantusz: aznap, amikor délután a céges fotózás történt, vele ebédeltem... Vagyis, hogy azt mondtuk, ebédelni megyünk.

 


Kedves Olvasóm!

Majdnem másfél éve már, hogy ez a blog működni kezdett. A magam számára is meglepő, hogy mennyi történet talált ide. Újabb és újabb élmények és emlékek váltak tudatossá, megírásra érdemessé számomra, egyik a másikat fűzte tovább.

Folytatni is volna mivel. Mégis úgy érzem, legjobb, ha most tolom félre ezt a tálat. Amíg még félig teli van.

A blogírást szeretném tovább vinni, de más műfajban és más szerzői néven. Ha ez is érdekes lenne számodra, a Vasárnap késő délelőtt irányában elindulva nem sokára újra találkozhatunk a blog.hu-n.

Köszönöm szépen a figyelmedet. 

Kardhal77


A bejegyzés trackback címe:

https://kardhal.blog.hu/api/trackback/id/tr23555623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

botz 2012.01.16. 22:08:07

Ne tedd ezt velünk....

aquamarin 2012.01.18. 20:14:22

Köszönöm. Az összeset szerettem ;)

koibito 2012.02.03. 12:27:11

Én azt is várom, nagyon jó lett a fordításod. (nekem pl. a műfordítás a gyengém...semmi költőiség nincs bennem)

Szóval ha kész, vagy elindult már a blog, érdekelne a cím, ha...

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.02.08. 09:24:34

@koibito: köszi.

Az új blog már működik, éli a saját életét. Ha valakit érdekel, könnyen megtalálhatja, például a blog.hu-ról indulva.

A címét viszont nem szeretném ide írni...

Hogy mit gondolok erről, azt egy idézettel tudnám a legpontosabban kifejezni:

"It's not the singer, it's the song."

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.02.08. 11:48:03

@barbieds: fejemen találtad a szöget. :)

Igen, talán ez az egész blog legtisztább tanulsága.

koibito 2012.02.09. 16:44:22

@kardhal77: értem, nem ismerem ki magam jól a blog.hu-n (csak regeltem). Az indexről találtam eddig oda, ahova, kivéve ahova meg SB-től. Szóval reménykedtem a egy privátban.
De nem erőltetem.

Csak én leszek eggyel kevesebb ;)

Na, nekiesek a blog.hu-nak, hátha :)

MsManna (törölt) 2012.02.10. 22:02:59

@koibito: ...én már lehet, hogy nyomon vagyok, s pont ez a lényege: találjuk csak meg szépen önszorgalomból ;)

Alexajazz 2012.05.06. 14:58:06

Kérnék segítséget, nem sikerült megtalálnom... :P
süti beállítások módosítása