Akik még

 2011.07.15. 12:33

 Szokásom szerint a könyvespolcot böngésztem a lány lakásán.

 - Mi ez itt? - akadt meg a szemem egy vörös csomagon. Három vastag kötet, kemény műbőr kötésben. A könyvek gerincén arany betűk. Könyvkötészetből kerültek a polcra, az biztos.

- Melyikre gondolsz? - kapta fel a fejét a lány, a kanapén. - Ja, azok... A nagymamám nővérének a könyvei.
 
- Tőle kaptad? Meg szabad nézni?
 
- Hát, ha akarod... Terike néni írta őket, ő volt a nagymamám nővére.
 
Kezembe vettem az egyik kötetet, pörögtek a lapok. Gyönyörűen gépelt, tiszta oldalak. Nem sokan forgathatták előttem.
 
"Emma érezte hogy most már bucsúzni kell. Öklébe gyürt selyemkendőét kedvese testéhez szoritotta, de forró könnyei egyre csak csordogáltak a férfi domboru melkasán".
 
- Jaj, ne már - húzta a szavakat a lány, nyafogósan. - Nem azért van! Légyszi gyere ide! Letöltöttem neked valamit - bökött a távirányítóval a képernyő felé. - Nézd meg már... szeretném, ha ezt csinálnád velem!
 
Visszacsúsztattam a könyvet a helyére. Végigsimítottam a gerincén. A széles arany betűk ezt üzenték: "AKIK MÉG TUTTAK SZERETNI".

A bejegyzés trackback címe:

https://kardhal.blog.hu/api/trackback/id/tr153069757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása