Társasjáték újratöltve

 2011.08.03. 18:27

Nincs erre jobb szó: babusgatta a farkamat a szájával. Tövig csókolta az ajkaival, körbeölelte a nyelvével, masszírozta a pofikája izmaival, és magába szippantott a torkával. Az ezernyi kéjes érintésből font gyűrű föl és alá csúszkálva örvénylett. Úgy éreztem, csak pillanatok telnek el, és az érzés máris az önkívületig fokozódik! És a lány egy percre sem hagyta abba... Még ellankadni sem volt időm, másodszor is vadul magához csábította minden érzékemet. Aztán lehunyt szeméhez simította megtisztult, remegő, ragyogó férfiasságomat. 


 

 „Csodálatos vagy”, súgtam neki. Ő boldogan ölelt vissza a pillantásával, én pedig hozzátettem: „De holnap… holnap már végre én teszlek a magamévá. És holnapután. És azután is. Mától én fogom elcsavarni a fejedet, Panka.”

Többé nem találkoztunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kardhal.blog.hu/api/trackback/id/tr453123327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.08.12. 17:03:53

@zotyer: most esik csak le a tantusz, hogy ezt akár te is írhattad volna, persze kicsit más felhanggal. :)

Esbeth 2011.08.25. 18:07:24

Ismét egy remek bejegyzés, köszönjük! :)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.09.01. 16:21:25

@hzizi: @Esbeth: köszi, majd igyekszem még csalogatni a múzsát. :D
süti beállítások módosítása