Óra a falon

 2011.05.24. 23:03

- Nyársalj fel! - lihegi a csaj. - Döfd belém! Tövig döfd belém, most!

 
Igyekszem megtenni, amire kér. És csak bambulok közben széles arccsontjára, telt ajkaira és a hajára, amit iskolás lánykaként fésült copfba. A mellei puhák, derekát vékony ékszerlánc szegélyezi.
 
Nyársalom és döföm lelkiismeretesen... És közben pillanatról pillanatra egyre jobban kiábrándulok belőle.
 

Milyen csodálatosan tud szopni pedig! De már azt sem kívánom. Csak döngetem, lélektelenül.
 
- Istenien csinálod! - sóhajt, és érzem, hogy tényleg élvezi. - Ilyenkor annyira tudom, hogy mire kellek neked...!
 
Jaj, dehogy tudod. Csak azt tudod, hogy én, neked mire kellek. Azt az egyet tudod, nagyon.
 
Tekintetemmel az órát keresem a falon. Pontosan úgy, mint egy prostituált.

A bejegyzés trackback címe:

https://kardhal.blog.hu/api/trackback/id/tr422930180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.05.24. 23:09:14

(Abszolút döbbenettel töltött el, amikor most, hónapokkal az utolsó poszt után megnéztem, és kiderült, hogy még mindig tucatnyi látogató jár erre naponta. Úgy éreztem, akkor már illik tennem valamit, legalább az ő tiszteletükre.)

Esbeth 2011.05.26. 23:41:42

Gonosz vagy!

De barbie blogján jó a történet befejezése...:)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.05.27. 09:55:13

@Esbeth: gonoszság? Én inkább csalódásnak nevezném.

A két történet között csak annyi a különbség, hogy az egyik fantázia, a másik meg a valóság... ahol nincs mindig happy end.

Esbeth 2011.05.27. 15:28:50

Gonoszság.
Sokáig nem írsz, majd, mintegy kötelességből, leírod ezt.

Mintha bírálnál azért, mert meg-meg nézem, hogy írtál-e valamit. Mintha kényszerítenének, meg kéne felelned.
Az életben sem kérek kikényszerített dolgokat. :P

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.05.28. 07:20:47

Béjbi, félreértjük egymást.

Azt hittem, a történetet magát jellemzed "gonoszként". Erre írtam, hogy ez a történet egy "csalódásról" szól inkább számomra.

Az pedig komolyan megható volt számomra, hogy van, aki nézegeti a blogot, miközben gyakorlatilag nem is létezik. Ezek után tényleg úgy éreztem, hogy tartozom még pár írással.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.03. 12:08:32

Na és mi ábrándított ki ebből a lányból? Csak nem az, hogy szex közben beszélt? :-) Vagy egyszerűen csak nem volt izgalmas a személyisége?

Ja, igen, írjál, szerintem is :-) A fantáziák tökéletesebbek, és az a megdöbbentő, hogy olykor valóra is válnak.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.06.07. 16:45:45

@skarlát betű: bárcsak puszta fantázia lett volna. :S
Hadd ne ragozzam, hogy min mentem át akkor, legyen elég annyi, hogy a mai napig csodálom, hogy az erekciómat meg bírtam tartani. :))

Nikoca79 2011.09.26. 14:54:18

Abba ne merd hagyni!:)).....mármint az írást!:PPP
süti beállítások módosítása