Új tűz

 2011.12.02. 10:34

- Újra találkoztam vele - mesélte a lány. - Sötét éjszaka volt már. Szerpentinen kanyarogtunk a város fölé. Az utolsó kanyarban megálltunk, és kiszálltunk a kocsiból. Az út melletti korláthoz vezetett, elővette a bilincset, és mindkét csuklómat a hideg fémhez láncolta. Kibontotta a szoknyám övét, aztán ott hagyott.

Kortyoltam egyet a teámból.

- Hideg volt, rettenetesen. És egyre hidegebb. De olyan szépek voltak a város fényei, egészen elvarázsoltak. Megbilicselt kézzel vártam, és közben persze lassan csúszott le rólam a szoknyám. Senki nem járt az úton. Sokáig tartott, és már szenvedtem. Úgy éreztem, egy perc, és nem bírom tovább.

 
 
Égetett a forró víz. Nyelvemet a szájpadlásomhoz dörzsöltem.
 
- És akkor visszaérkezett. A hátam mögé állt, egy szót sem szólt, csak félrehúzta a bugyimat, és azonnal belém hatolt. A jeges vaskorláthoz szorított, úgy baszott meg.
 
A körmeim alatt sercegett a borosta, ahogyan végigkaristoltam a nyakamat.
 
- Végül boldog karácsonyt kívánt... nekem.
 
A vörös csíkokat még másnap reggel is láttam a tükörben.

A bejegyzés trackback címe:

https://kardhal.blog.hu/api/trackback/id/tr923431240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbieds (törölt) 2011.12.02. 16:16:03

Megértem, szerintem is rettentő izgi. ;) (Mondom én, az überfázós!)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.12.02. 20:52:11

@barbieds: a lány is odáig volt... én viszont szenvedtem rendesen, miközben hallgattam.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.12.03. 00:03:04

@barbieds: hát, én kiakadtam rendesen, hogy azért karácsonykor, ne már... Csak úgy látszik, ez nem jött át egyértelműen abból, ahogy megírtam. ;) (A nyakamat sem jókedvemben karmoltam össze.)

barbieds (törölt) 2011.12.03. 14:23:17

@kardhal77: Vagyis január 5-én már rendben lenne a hadművelet? Csak hogy az új évi vigasságokat se zavarjuk meg... :D

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.12.05. 11:45:23

@barbieds: január 5, az még karácsony 12 napja közül pont a legutolsó. :)

A férfi egy vadállat volt egyébként, de a lány is. Szóval, furcsa történet, nem is velem esett meg, de úgy gondoltam, a blogon elfér.
süti beállítások módosítása