Slovenka

 2011.07.05. 13:30

 - Újságíró vagyok - bökte előre az állát a lány. Mélybíborra sminkelt szempillái látványosan rebegtek, feketére lakkozott körmei nyugtalanul zongoráztak a koktélkehely peremén.

- Aham - biccentettem vissza. - És honnan érkeztél?

- Szlovéniából - cuppantott egyet, amit még mindig igyekeztem figyelmen kívül hagyni.

- Marko Pogačnikot ismered? - kérdeztem, végigsimítva a bárpulton.

- Aki ma adott elő...? - villant szemfogán az ékszer.

- Nem, nem - ráztam a fejemet. - A geomantikus Pogačnikot. Aki a Földet gyógyítja.

A lány csak bámult.

- Ő tervezte a szlovén címert is - próbálkoztam tovább.

- Gyere már - ragadta meg a csuklómat hirtelen.

- Bocs... még maradnék. Beszélnem kell valakivel - fogtam menekülőre a dolgot.

A lány vigyorgott egyet, felpattant, és elviharzott.

Én lassan emeltem a számhoz a poharat... és csak jó fél óra múlva vettem észre, hogy a szobakulcsa ott hever a pulton, az alátétek között.

A bejegyzés trackback címe:

https://kardhal.blog.hu/api/trackback/id/tr663041543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grisha 2011.07.05. 14:05:45

Az illusztráció azért szerepel, mert végül megvolt mindkettő a kislánynál? Vagy csak ötletelsz? :)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.07.05. 14:11:29

@Grisha: én csak megírtam, és kerestem hozzá egy képet. A többit, mint mindig, reád bízom.
süti beállítások módosítása