Játékszabály

 2010.11.11. 11:27

–  Ti barátnők vagytok? – gépelem be a kérdést.

–  Igen – válaszol Pocahontas.

–  Nem – mondja Lili.

 Talán – írja Copfos.

És közben egész biztosan jót kuncognak egymás között.

Egyszerre kattantak rám a csetszobában, ahová azért léptem be, hogy végre összeszedjem magam, és töröljem a regisztrációmat.

Csak arra tudok gondolni, hogy a fotóm tűnt fel nekik. Az a fénykép, ami miatt már többször magyarázkodnom kellett. Ami öt évvel ezelőtt készült, de egy tizessel idősebbnek nézek ki rajta, mint amennyi most vagyok. Más szóval, amit olyan különös karizma leng át, amivel a valóságban aligha tudok szolgálni.

No, jó. Ha már itt vagyok...

– Szeretnélek megismerni benneteket.

– Oké.

– Lehet…

– Miért?

– Kiscicák, ez így nem fog menni. Elég lesz, ha egyszerre csak egyikőtöknek magyarázom el?

–  Melyikünket…

–  …fogod…

– …választani?

Most ügyesen kell döntenem.

Lilitől kérek egy percet.

Megkaptam. És két órával később bekötött szemmel ülök, egy fotelbe süppedve

– Mi kezdjük? – kérdezi az egyik lány. Fogalmam sincs, melyikük az. Most fogom megismerni őket.

– Gyere csak közelebb! – válaszolom.

Mint teli pezsgőspohár, úgy bódít az illat. Az íze is olyan, mint ha egy üveg édes, gyöngyöző italt bontanék fel…  ami talán elsüllyedt yachtról került elő?

Rövid csókkal búcsúzunk.

A másikuk, mint esőtől áztatott késő őszi gyümölcsöskert. Nem tudok betelni a zamataival… Kisvártatva ő maga húzódik el. Ajkamon még egyszer végigsimít duzzadt lüktetése… komolyan vette, hogy a játékban még nem szabad túl messzire menni.

– Köszönöm – zihálom halkan, talán csak magamnak. Remélem, hogy eljut a lányhoz, amit gondolok.

És máris itt a harmadik. Nem könnyű ráhangolódnom…  Ringató mozdulatokkal segít, nekem szinte csak annyi a dolgom, hogy közel maradjak hozzá. Az érintése, mint bársonypárnáé, amit édesanyák ajándékoztak lányaiknak egy családban, ki tudja, hány generáció óta már.

Lehelete meglegyinti a homlokomat. És közben már csiklandozó, játékos, nedves érintéseket érzek az ágyékomra feszülő alsónadrágon keresztül. Alig tudom türtőztetni magamat, de abban egyeztünk meg, hogy a kezemmel nem szabad megérintenem a lányok arcát.

Az első közülük hosszan és lágyan nyal végig, többször egymás után. Aztán úgy kezdi szopogatni, mint iskolás lányka egy tölcsér fagylaltot. Ügyetlenül bánik vele, de ezzel villanyoz fel csak igazán. Lehet, hogy még sosem próbálta?

Aztán átadja a barátnőjének. Egyszerre mint ha csak nem is száj, hanem punci feszülne a farkamra. Akár ha ütemesen dugnám a kiscsajt – anélkül, hogy megmoccannék a fotelben.

– Kérlek.. óvatosan! – igyekszem nyögni.

Az a szabály, hogy én sem élvezhetek el.

Kis szünetet tart. De aztán folytatja. És csak akkor áll meg újra, amikor úgy érzem, hogy még egyetlen mozdulat, és menten telefröcskölöm a száját.

Egyszerre vagyok frusztrált és megkönnyebbült, miközben a harmadik lány kezd foglalkozni velem. Teljesen más mozdulatok, teljesen más ritmus… De most már ez is nagyon jól esik. „Kitől tanultad?”, szeretném megkérdezni a kis ribancot, és megsimogatni a homlokát, de tudom, hogy nem tehetem. Nem szeretném az utolsó pillanatban elrontani a megbeszélteket.

Leveszik szememről a kötést. Most látom őket először. Egy zöld és két barna szempár fürkészi a tekintetemet, a szemközti kanapéról.

–  Most pedig halljuk! – teszi kacéran meztelen csípőjére a kezét az egyik csaj. – Mondd meg a sorrendet! És csak azt kaphatod meg közülünk, akit mindkétszer eltaláltál.

Tudom.

Én hoztam a játékszabályt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kardhal.blog.hu/api/trackback/id/tr682441349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.11. 12:33:05

:D jó játék :D
és, eltaláltad?

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2010.11.11. 14:30:14

@éniskócos: Bébi, ez továbbra is "csak" irodalom. :) Nem az a lényeg, hogy én kitaláltam-e. A sztorinak kell betalálnia.

díva naíva 2010.11.11. 16:11:24

ez a meglepim és még publikus is? mos leplezzem a csalódottságom? :)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.11. 18:51:39

@kardhal77: a szexről író blogokon engem már rég nem érdekel, hogy igaz-e...
csak kíváncsi vagyok, lesz-e folytatás :)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2010.11.11. 20:46:08

@díva naíva: a meglepi eggyel feljebb van! De nem csak te találtad ki, úgyhogy publikusan küldöm, ha nem haragszol meg érte rettenetesen. :P

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2010.11.11. 20:49:26

@éniskócos: attól tartok, ezt a történetet a csúcsponton függesztettem fel. :) innen már csak lefelé lehet menni, azt pedig minek írnám meg?

Esbeth 2010.11.19. 22:14:05

Jajj, Kardhal, hogy én hogy útállak! :PPP
Mindig annál a pontnál fejezed be a történetet, amikor már igazán ráhangolódtam... De persze ettől lesz meg az a finom, "kardhalas" visszafogottsága, de akkor is! :D

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2010.11.19. 23:49:22

@Esbeth: figyu, nekem meg mindig az az érzésem, hogy még így is többet írok, mint szeretnék. A nagyérdemű nyomására a könnyebb ellenállás irányában haladok. :)

Esbeth 2010.11.20. 00:25:46

@kardhal77: Nem kényszerítelek én írásra, félre ne érts... csak ez olyan, mintha egy jó előjáték után azt mondanád, hogy fejezzem be magamnak...:P

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2010.11.20. 00:50:56

@Esbeth: Hopp, ezzel fején találtad a szöget! Igen, mindig is szerettem volna megmozgatni valamit abban, aki elolvassa, amit írok. És olyan aljas eszközeim vannak erre, hogy tényleg muszáj lesz megmozdulnod. :D

Ráadásul az erotikus írás eleve az illúziók illúziója: azt hazudja, hogy megadja az élményt, de persze valójában csak fejben játszik veled.

Na de nem elemzem magam tovább, ezt az erre járó irodalmárokra bízom. (Ha-ha!)

Esbeth 2010.11.22. 22:47:30

És én meg pont azért olvasok ilyen témájú blogokat, hogy megmozgasson valamit bennem...:)
süti beállítások módosítása