Szünetjel

 2011.10.24. 12:11

– Jól telt ma a napod, szívem? – kérdezte a feleségem, miután a rendes esti gyengéd erőszakkal a szobájukba tereltük a gyerekeket.

Sóhajtás, nyögés és fújtatás keveredett a hangba, amit válaszként kipréseltem magamból. Ezzel egy röpke pillanat alatt sikerült közölnöm mindent. Többet, mint amit szerettem volna.

– Jót leveleztél? – folytatta Lujza. Finomam rajzolt, kislányos vonásai mögül eltűnt a játékosság. Sűrű, göndör fekete fürtjeit a vihar szele rebbentette meg.

– Nem jellemző – hibáztam rá újra a lehető legrosszabb válaszra, félig hátat fordítva a feleségemnek.

– Jó. Akkor most ebből elég volt. Egy szabály volt köztünk: az őszinteség. Ha hazudsz, többet nem érdekelsz engem.

Üres kézzel és üres fejjel álltam a szoba közepén.

A szívem még dobogott.

A bejegyzés trackback címe:

https://kardhal.blog.hu/api/trackback/id/tr993326006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szőkeherceg-bombanője 2011.10.25. 15:01:36

Kicsit már féltem, hogy mindig, minden szituációban te vagy a Hős. :)

Rogerthat 2011.10.25. 17:32:33

szeretem, amikor az egyik fél hatalmas erkölcsi magasságból hideg racionalitással és kíméletlenséggel dönt életről-halálról. kicsit mindig kiábrándulok belőle.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.10.26. 10:13:18

@Szőkeherceg-bombanője: miért, ebben a szituációban talán Zámbó Jimmy a hős? ;)

koibito 2011.10.26. 13:14:19

@Rogerthat: hatalmas erkölcsi magasság?

csak egyet kért s nem kapta meg... miért nem?

koibito 2011.10.26. 13:26:50

@koibito: javítok... megkapta csak a metakommunikációs jeleket a vevő úgy értelmezte, ahogy akarta... ez az adó hibája XD

Rogerthat 2011.10.26. 19:52:07

@koibito: ugye hogy nem csak egy szabály volt? ugye hogy milyen összetett dolog az őszinteség? :)

koibito 2011.10.27. 11:37:19

@Rogerthat: igen, de ez nem változtat a tényen: a lírai én elb.szta...big time XD és a csaj meg a "túl" kategória... és ha a férj ismeri a feleségét, feltételezzük, hogy igen, tudhatta volna...
az őszinteség itt nem arról szól, hogy mondd meg, h megcsaltál-e, ezt már tudta a nő s elfogadta (valóban elfogadta? hmm ebben nem vagyok biztos... aki tudni akarja a részletek, az bizonytalan vmi felől...s nem a dolgok menetéről, hanem itt talán férj lelkiállapotáról...szeretsz még? talán erre keresett megerősítést, a fene tudja, a csajok hülyék...)

"nem jellemezőt" szoktam én is használni és eddig nem találkoztam olyan nővel, aki ezt jó válasznak tartotta volna.. kivéve, ha pont ez a válasz :)
süti beállítások módosítása