A szűz vámpírlány

 2010.08.30. 14:36

A neten ismertem meg, egy publikus fórumban. Képeket töltött fel, fotóalbumokat osztott meg – mind-mind vámpírokat ábrázoltak, erős erotikus beütéssel és némi szado-mazo felhanggal.

Nem tűnt egyszerű esetnek a kiscsaj, talán ezért is kezdett jobban érdekelni. Hamar kiderült, hogy a fantáziája még csavarosabb, mint amit a vámpírképek sejtetnek. Levélben elmesélte, hogy őt igazából a meleg fiúk érdeklik. Amikor rákérdeztem, hogyan gondolja, hogy egy meleg fiúval lesz intim kapcsolata, hozzátette, hogy esetleg biszex is lehet a srác... Ez után már rákérdeznem sem kellett, olyan egyértelmű volt, hogy még nem volt dolga férfivel. Aki ijesztőnek talál egy heteroszexuális fiút, aki vámpírokról ábrándozik hús-vér partnerek helyett, az még nem kerülhetett a valóságos szex közelébe.

Kis habozás után belementem, hogy folytassuk az ismerkedést. Kiderült, hogy Hollandiában él és tanul. Legalábbis ezt mondta – de persze azon az adott hétvégén éppen itthon járt. Én nem kételkedtem, csak mosolyogtam… Benne volt, hogy péntek este találkozzunk. Igaz, amikor ezt „randinak” neveztem, majdnem elmenekült.

Úgy éreztem, játszhatunk egy kicsit azzal, hogy a lányt a fantáziáinak birodalmához közel álló helyre viszem el. Az s/m caféba hívtam. Azok a fétisdíszletek engem leginkább csak mulattatni tudnak – talán neki ismerősek lesznek. Tévedtem: az asztalnál ülve szinte fel sem mert rájuk pillantani. Persze, valószínűleg egyébként is alig lett volna bátorsága a szemembe nézni… Rendkívüli zavarban volt. Lúdbőrzött a tarkója, amikor kifelé menet magam elé engedtem az ajtónál.
Úgy éreztem, segíthetek neki, ha finoman korlátozom a szabadságát. A kocsiba beülve kendőt kötöttem a szemére, ami a következő órákban nem is került le onnan. Picit sajnáltam, mert így nem élvezhettem tovább azt az izgató, vonzó riadt tekintetetet. De neki jól esett. Azt is élvezte, a kezecskéit a háta mögött megkötöztem a nyakkendőmmel. Ekkor már tényleg csak kettesben voltunk.
Gyengédnek szánt, de határozottra sikerült mozdulattal ültettem a farkamba. Utána hosszú ideig mozdulatlanok maradtunk. Később saját vérét és az ondómat egyszerre kentem az ajkaira. Óvatosan nyalogatta.
Két napra rá „vissza kellett utaznia” Hollandiába. Pár héttel később megírta, hogy megismerkedett egy fiúval. Vámpír? – kérdeztem. Jaj, dehogy – volt a válasz. Meleg? Az sem. Biszex? Lehet, nem tudja. A lényeg az, hogy helyes. Tetszik neki.
Elégedetten sóhajtottam fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://kardhal.blog.hu/api/trackback/id/tr452258855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Újraszületett 2010.08.30. 15:05:07

Nem rossz az írás, Gtratulálok! Számomra van egy nagy ugrás benne: "Hűvös kézzel követett, amikor kisétáltunk a bárból" Nem jön le, hogy fogtátok egymás kezét. Egyébként pedig honnan lehet tudni, hogy hüvös a keze.
Illetve egy képi zavar: "A kocsiba beülve kendőt kötöttem a szemére, ami a következő órákban nem is került le onnan. Picit sajnáltam, mert izgató, vonzó volt az a riadt tekintetet." Ha már rajta van a kendő, akkor nem látom a tekintetét.
---
"Gyengéd, mégis határozott mozdulattal ültettem a farkamba" Szerintem ilyen az adott szituációban nincs.
----
Viszont összességében tetszik az írás Doktor úr! Csak így tovább!

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2010.08.31. 09:37:47

Köszi a gondolatokat!

Az írás tegnap hirtelen "szaladt ki", nemigen csiszoltam rajta. Most itt-ott igazítottam egy picit.

Ami a "csak így továbbot" illeti: mivel ez lényegében egy "valóságblog", és a hamvas lányok nem állnak tucatjával a szekrényemben, csak ővatos ütemben tudom folytatni. :) De azért lehet, hogy még ma kanyarintok egy következő posztot.

Léa Leoni 2010.08.31. 15:21:22

Egyidősként kíváncsi vagyok, hogy milyen irányban megy tovább ez a blog... De egyelőre tetszik :)

Csak az furcsa, hogy egy abszolút kezdő (ha az) szűzlányt hogy lehet rögtön beleültetni a farokba? Vagy csak én vagyok fantáziátlan?

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2010.08.31. 16:08:01

@Léa Leoni: arra én is kíváncsi vagyok, hogy mi lesz még ebből. :)

Szűzlány farokba ültetése: a hagyományos baszósblogoktól annyiban különbözni szeretnék, hogy nem az együttlét minden egyes mozzanatának leírására törekszem, csak a lényeget szeretném megragadni. Hogy mi történt az autóból kiszállás és farokba ültetés között, az fedje balladai homály.

Léa Leoni 2010.09.07. 09:12:28

@kardhal77: Szóval a többit az olvasó fantáziájára bízod... Legyen :) Kérjük még a sikersztorikat!
süti beállítások módosítása