Életfogytig rock and roll

 2010.09.30. 10:05

 „De miért pont engem kerestél meg?”, kérdezi Semiramis a videócset második percében, immár harmadszor. „Miért pont engem?”

 „Mert nem is sejtettem, hogy beszélgetés helyett válaszokat fogsz követelni”, szeretném felelni, de úgy gondolom, még egy percig féken tartom a nyelvemet. Fürkészem a csajt a képen: haja hátrafésülve, kiugró arccsontjai leplezetlen vadsággal teltek, tekintete csapong. Inkább nyugtalanító, mint izgató.

„Mert kíváncsivá tett a neved”, írom.

 „Tudod egyáltalán, ki az a Semiramis?”, szegezi nekem a kérdést.

„Babiloni királynő”, válaszolom. „De személyesen nem ismertem.”

 

„Akkor elmondom, ki ő”, csap le a lány. 

„Figysz!”, köpi oda.

„Semiramis elélvez, ha fenekét dugják.”

„És mélytorkozás közben is.”

„Szereti, ha megöklözik a punciját.”

„Karmol és harap.”

„Kifacsarja a férfiakat.”

„Az utolsó cseppet is kiszívja belőlük.”

„De neki soha nem elég.”

„Van még kérdésed?”

Töprengek egy keveset. Ez segít legyőzni az undoromat.

„Még egy van”, írom aztán.

„Hallgatlak!”, érkezik a válasz.

„Szeretnéd egyszer kipróbálni, milyen a szex?”, gépelem lassan a szavakat.

„Szemét vagy”, villan fel a képernyőn.

Aztán becsukódik az ablak.

 

(A kép csak illusztráció.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kardhal.blog.hu/api/trackback/id/tr192334084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Léa Leoni 2010.09.30. 17:15:30

Ismerős képét raktad ki? :)

Egyébként nem tudom, miért kellett belekötni a lányba... És miért baj, ha kérdez valaki? A csetelés nem arról szól, hogy két ember érdeklődik egymás iránt?

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2010.09.30. 18:05:39

@Léa Leoni: Szerinted belekötöttem? Szerintem inkább az történt, hogy nem mentem bele egy velejéig hazug játszmába. Ami rögtön a "miért pont engem?" kérdésre való válasz kierőszakolásával kezdődött volna.

Egyébként ez az a történet, ami az életben sokkal durvábban zajlott... Ahhoz, hogy a blogra kerülhessen, többszörösen meg kellett szelídíteni. De a lényege megmaradt.

nincsjel · http://nincsjel.blogspot.com/ 2010.10.05. 22:19:14

Hmm....egyik ismerősöm pont ilyen. De neki nem tudnál úgy beszólni hogy megsértődjön. :-))
süti beállítások módosítása