Hétszínvarangy

 2010.08.31. 16:58
Hétszínvirágnak hívták az egyik társkereső oldalon. Bemutatkozásában „hatalmas szeretettartalékairól” beszélt, amelyekkel „partnerét bőven elhamozza”, és ezen túl még „saját lelki fejlődésére” is tud belőlük fordítani.
Valószínűleg még akkor, a legelején kellett volna észnél lennem. Azaz észnél lennünk – ugyanis a feleségemmel közösen múlattuk azzal az időt, hogy egy helyes, copfos lányt kerestünk hármas hancúrozásra.
Hétszínvirág amúgy helyes, copfos lány volt. És talán belevaló is. Meglehet, csak mi hoztuk ki belőle a legrosszabbat.
Egy jó tíz évvel idősebb sráccal, mellesleg szintén igen jóképű csókával élt együtt. Azt hiszem, ő volt Hétszínvirág első komolyabb partnere. Már amennyiben komolynak tekintünk egy olyan férfit, aki két perc beszélgetés után arra tér rá, hogy milyen széles franciaággyal rendelkezünk, ahol ilyen, olyan vagy amolyan felállásban egymásba tudnánk gabalyodni.
Hétszínvirág vallástudományt tanult az egyetemen, és a buddhizmust gyakorolta. Más szóval sokasodtak a fenyegető jelek… de sikerült nem vennem tudomást róluk . Végül is én is magam is járogattam büfé-ruhatár szakra egy időben. A buddhizmust ugyan nem műveltem soha, de hát a buddhisták a légynek sem ártanak, nem igaz?
Rövid, tumultuózus levelezésünk során elmesélte, hogyan használta legutóbb ingyen call girlnek egy pasi. Hogyan küldött érte taxit, hogyan masszíroztatta meg, és hogyan elégíttette ki magát vele.
Ekkor gondoltam egyet, és elkértem a pontos születési adatait, hogy beszélgessünk egy kicsit a születési horoszkópjáról, és ezen keresztül arról, mit jelent számára a szex, milyen hajlamai, adottságai vannak ezen a téren. (Asztrológusi sármot bevetni a csajozáshoz: no hiszen! Azóta sem próbáltam újra.)
A végső, helyrehozhatatlan hibát viszont akkor követtem el, amikor a horoszkópjáról történő beszélgetést már a randival kötöttem össze. Hármasban találkoztunk – a pasiját otthon hagyta. Kanapén ücsörögve, egy korty ital után kezdtem mesélni, hogy mit látok a születési képletében.
Egyszer csak kicsúszott a számon, hogy úgy tűnik, a szexualitás nagyon erősen jelen van a horoszkópjában, de hajlamos diszharmonikusan működni. Hajlamos belemenni olyan szexuális viszonyokba, ahol megalázzák, bántják, kihasználják őt. És nem ura ezeknek a helyzeteknek.
- Azt hiszed? – kérdezett vissza, villogó szemekkel. – Akkor most megmutatom neked, ki a helyzet ura! És azt is, hogy mi az, amit a feleségedtől sosem kaptál meg!
A feleségemre néztem, aki döbbenten bámult vissza rám. De ebben a pillanatban Hétszínvarangy már az ölemben vonaglott. A rövid farmerszoknya alól előbukkanó popsiját olyan hevesen dörzsölte az ágyékomhoz, hogy szinte fájt. Aztán viharos sebességgel valósággal letépte rólam a nadrágot.
Álló farokkal még sohasem éreztem magam ennyire szerencsétlennek.
Miközben tétován hátráltam, inkább csak hallottam, mint láttam, amint hatalmas pofon csattan a lány csinos kis pofikáján.
A feleségemnek több lélekjelenléte volt nálam.
Megint.
Mint olyan sokszor már.
Más kérdés, hogy talán inkább engem kellett volna felképelnie.
Hétszínvirág kiviharzott az ajtón. A lépcsőházban még napokig söprögettük utána a szirmait.

A bejegyzés trackback címe:

https://kardhal.blog.hu/api/trackback/id/tr972262103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Léa Leoni 2010.09.07. 09:08:54

Asztrológusi sármodat nem sikerült éppen a legjobban alkalmazni :) De tényleg, miért kötöttél bele szegény lány szexualitásába, ha szimplán csak hancúrozni akartatok egy jót?

Egyébként meg ezért is szerencsés először nem lakáson találkozni, hanem valahol semleges helyen. Szerintem :)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2010.09.07. 11:41:31

@Léa Leoni: a szimpla hancúrozáshoz épp az a legfontosabb, hogy jól működjön a szexualitás, nem igaz? Ráadásul valaminek ennyire beletalálni a közepébe, az felérhet egy konkrét szexuális élménnyel... Nekem legalábbis.

Léa Leoni 2010.09.07. 13:01:49

@kardhal77: Tényleg az a legfontosabb, de ehhez kell bizonyos fokú szimpátia. Azt meg nem a negatívumok kiemelésével kell szerintem elérni. Bár egy nagyon alárendelt típusnál még ez is bejöhet vagy pont ez jön be :)

Egyébként ez kb. mennyi ideje történt?

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2010.09.09. 11:18:46

Négy éve, ha jól számolom. Miért érdekes?

Léa Leoni 2010.09.09. 12:09:04

@kardhal77: Csak kíváncsi voltam, hogy csináltok-e még ilyet, tanultatok-e az esetből, máshogy álltok-e már hozzá.
süti beállítások módosítása