Ringasd el magad

 2010.10.20. 13:39

Reszketve állt az ajtóban, az utcai lámpa borostyán fénybe vonta kócos tincseit. „Gyere át, légy szíves!”, hadarta. „Valamit hallottam a fölső szintről. Lehet, hogy valaki járkál a házban...!”

Fehúztam egy farmert, és előre mentem. „Hahó!”, kiabáltam befelé, hogy oszlassam a lány félelmét, és a saját szorongásomat. De csönd fogadott. A szobák üresek voltak, és a szekrényekben sem lapult senki.

„Nyugi”, érintettem meg a válllát. „Nincs semmi baj.”

„Lehet, hogy csak képzelődtem”, nézett fel. A szemeiben még mindig ott ült a riadtság. „Nem szeretek egyedül lenni itthon… Félek!”, tört ki belőle egy pillanattal később. Belém kapaszkodva zokogott fel.

Az ajkaim percekig pihentek a halántékán.

„Nincs semmi baj”, léptem végül hátra egy aprót. „De szólj nyugodtan megint, ha nem érzed jól magad.”

Felszabadultabban bólintott két aprót, és mosolyogni próbált.

A kijáratnál még visszafordultam egy pillantásra.

Kezecskéjét a bugyijába csúsztatva pislogott.

„Vígasztalj… tovább”, suttogta.

Elengedtem a kilincset.

„Nagy lány vagy már… Meg tudod vígasztalni magad”, simítottam végig a könyökét.

„Akkor… légyszi csak maradj… amíg sikerül.”

A bejegyzés trackback címe:

https://kardhal.blog.hu/api/trackback/id/tr82385886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2010.10.20. 16:57:36

és a következő elvarratlan szál... maradtál? mentél? néztél? segítettél? :))

schriftstellerin · http://boszimedal.blog.hu/ 2010.10.21. 10:32:16

@díva naíva: De hát ez a csúcspont, a lényeg, ahol abbamaradt a sztori. A többi teljesen lényegtelen a helyzet izgalmához képest, hogy a kiscsaj egyáltalán ezt akarta tőle, nem? :)

díva naíva 2010.10.21. 11:07:25

@schriftstellerin: én meg az a típus ember vagyok, aki benne él a könyvben, kérdez, elmélkedik, még ha nem is mindig érkezik meg a könyv végéig a válasz, sőt, mikor becsukom az utolsó lapot sem szűnik meg a könyv létezni bennem, van egy lecsengési fázisa, ahol keresem a válaszokat az elvarratlan szálakra, ott is felteszem a kérdést, magamban, némán és nem kezdem el őrült módon keresni a könyv íróját ;) nem is az a lényeg ;)

schriftstellerin · http://boszimedal.blog.hu/ 2010.10.21. 11:46:14

@díva naíva: Ez nem zárja ki azt, amit én írtam. :) Pont hogy erősíti az olvasó saját melóját az írással kapcsolatban, ha kap egy intenzív, izgalmas helyzetet "megoldás" nélkül. Ő majd szépen befejezi a saját vérmérséklete szerint, nem? Én tök jól befejeztem például. ;)

díva naíva 2010.10.21. 11:48:47

@schriftstellerin: nekem is megvan a saját verzióm, de alaptermészetem a kíváncsiság és érdekelt, mit akart az író kiváltani... hol fejezte ő be, magában :) itt ugyanis megtehetem :) az interaktivitás átka ;)

schriftstellerin · http://boszimedal.blog.hu/ 2010.10.21. 11:48:48

Áááá, ez a hülye blogmotor. Kedves kardhal, kérlek, töröld az egyik kommentemet, ugyanazok, csak másképp megfogalmazva!

díva naíva 2010.10.21. 11:51:09

@schriftstellerin: apropó következő kérdés, ha már írónő vagy, miért nincs blogod?

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2010.10.21. 16:09:32

@schriftstellerin: rendben.

(csak egy szavadba kerül, és simán ki is tiltalak! :PP)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2010.10.21. 16:12:24

@díva naíva: igaz, rákaptam azokra a történetekre, amiknek úgy van végük, hogy nincs végük.

De jóból is megárt a sok, úgyhogy majd a legközelebbit igyekszem úgy megírni, hogy legyen benne bevezetés, tárgyalás és befejezés. Csak azt nem tudom még, hogy a szexet melyik részében tüntessem fel.

díva naíva 2010.10.21. 16:38:14

@kardhal77: ez most felhívás kívánságműsorra? :)

nincsjel · http://nincsjel.blogspot.com/ 2010.10.21. 21:09:40

Ez aranyos volt. De azért nekem is fúrja az oldalam a kiváncsiság...:-))
süti beállítások módosítása