Még három perc

 2010.12.30. 21:33

 – Hát akkor köszi még egyszer mindent, Ági – mondtam. A lány kettőt pislogott, és felém fordult az autóban.

– Igazán nincs mit. Megszerettem nagyon a kis csibészeket – mosolygott.

– Ők is téged. Sajnáljuk, hogy elmész.

– Fél év, egyelőre… – sóhajtott. – Aztán… majd meglátjuk, tudunk-e Londonban együtt élni a Zolival.

– Drukkolok nektek.

És csöndben maradtunk egy darabig.

A kistáskájába nyúlt.

– Te dohányzol? – lepődtem meg, amint lehúzta az ablakot, és kifújta rajta a füstöt.

– Néha – válaszolta, kifelé nézve. – Persze amikor a gyerekeitekre vigyáztam, sosem – fordult felém, és tette hozzá gyorsan.

– Oké, semmi gond – mondtam. – Meg hát… annak vége is van, nem igaz?

Lassan, nagyon lassan bólintott. A fogai között kiszűrődő, áttetsző füst váratlanul megérintette a homlokomat.

A bejegyzés trackback címe:

https://kardhal.blog.hu/api/trackback/id/tr152549294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása